Mår så superbra

När klockan ringde i morse kände ja att jag inte kunde få nog av min säng. Men med en hel del självdisiplin kom jag upp och sedan har jag känt mig ovanligt pigg och lite bubblig lycka, finns ett skratt inom mig som gärna vill ut.

Till kvällen hade jag och två kollegor bokat ett motionspass som kallas "Nia". Nia är en kompination av dans, yoga och kampsport.

Nackdelen var att passet inte började förrän klockan sju, vilket jag tycker är lite sent eftersom jag inte kan äta innan.

Jo, då. Det var med blandade känslor som jag genomförde passet och då barfota. Passet var väll i sig mest dans men i mellanåt kändes det lite små fjolligt och svårt att hålla sig för skratt. Men efter ett tag hade jag vant mig och flaxade runt bland ovana och vana Nia-praktikanter.

Men min hälsena ....... det riktigt kändes hur mycket stryk den fick ta. Undrar varför jag alltid känner av den.

Hur som helst det här passet var en egensföreteelse för idag fick man prova på för 50 kr annars kostar det 1350 kronor för 10 gånger ( 135 kronor per gång) det tycker jag är lite för dyrt.

Förresten tror jag att jag tappat något kilo ......... någon som sett var det ligger. Om du har det så låt det ligga kvar.

....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja hittar jag nått kilo kommer jag inte ens se åt det!!! Lovar!!

Fortsätt nu att må bra! Snart åker vi ifrån detta regn o rusk! HÄRLIGT!!!

2010-08-25 @ 08:13:00
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0