Oj,oj,oj

Första arbetsveckan avklarad, nu är det fyra veckor kvar till resan till Tunisien.

Faktiskt känner jag mig lite som den här figuren:



Jobbar med vikten men inget händer, eller ja väldigt lite iallafall.

För tillfället tycks vatten var ett av mina vardagsproblem. Hemma byter Gubben vattenrör och därför är vattnet avstängt. I lägenheten ska det göras stambyte och då får jag inte använda avloppet under tiden. Tänker på hur bra vi har det med vatten i vanliga fall. Bara öppna kranen och det kommer och om jag behöver bli av med det så rinner det bara ner i avloppet........

Åkte upp till Nyköping tidigt idag för att gå på gymmet, hemma fick jag iallafall inget gjort. Känns bra att jag har tränat och i morgon ska jag pröva på någon slags Yoga blandad med kampsport......



Bild från Husbys himmel lördag kväll.

....Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0