Undrar hur det känns att cykla på en stulen cykel?

Usch, vilken seg helg!

Lördag morgon vaknade jag med lite tungt huvud och tog en treo för att lätta upp. Tog tag i räkningshögen och jobbade mig igenom den. Hade planer på att åka till mor och fars grav. Sedan ladda inför kvällens kräftskiva, baka västerbottenostpaj. Huvudvärken försvann inte utan tilltog och jag mådde dessutom illa.

Gick och la mig och tänkte att det nog skulle lätta varefter. Nä inte lättade det blev bara värre och det kändes stundtals som om hjärna svullnade, riktigt otäckt.

Fram på eftermiddagen när det egentligen var dags att göra sig iordning tog vi ett tråkigt beslut. Vi lämnade återbud......

På kvällen hade värken avtagit men jag kände mig som om jag varit på en dunderfest. Låg i soffan och såg på tv:n. Såg Bröllopsfotografen som jag hade hört av värdelös men jag tyckte den var riktigt bra.

I dag, söndag, har jag orkat damsuga lite men varit riktigt trött och håglös.

Ja,ja nu var det ju på det viset att vi har tolv årig bröllopsdag idag, borde ha firats men på tisdag är det 24 år sedan vi träffades i Palace kön. Det ska vi fira med att Ingemar kommer upp till mig och vi går ut och äter och sedan åker vi till Arlanda och hämtar Jesper, det ser jag fram mot.

Tre veckor kvar till sol och värme i Tunisien!

....Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0