Adjö vinter

Ännu en helg har förflutit. Lördagen var jag så trött och stapplade upp för att åka till föräldrahemmet. Var bara där en kortare stund tillsammans med lillebror och svägeska som fyllde släpvagn med sopor.

Åkte hem och lagade lite mat och gick sedan och la mig och sov en timme, kände mig helt slut.

Segade mig upp för att åka till Norrköping och titta på Sallys Revy som hon gjort tillsammans med sin klass. Den var jättebra och rolig och naturligtvis var Sally bäst.

Gick och la mig redan halv nio....en lördagkväll, kul för min familj va!

Idag söndag vaknade jag och kände mig pigg och glad. Röjde hemma och började packa för semesterresan. Åkte hem till föräldrahemmet och hämtade 8 sopsäckar med kläder som jag ska kränga på Loppis.

Nu har jag kommit till Nyköping och försökt koppla in TV som jag ärvt av pappa. Fick inte igång den men det får väll ordna sig en annan dag.

Idag såg mitt hus och trädgård så här:


Visst ser det tråkigt ut? När jag kommer tillbaka efter semestern hoppas jag att man ser staketet, trött på snö.

......Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Om vi blåser utav bara helvete en stund om dagen så kanske vi kan blåsa hem lite värme och då smälter snön.

2010-02-14 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0