Hemma


Tidig morgon på Hilton Plaza

Då var man hemma igen efter en underbart solig vecka. Jag vill så gärna dela med mig av bilder men tyvärr vill inte min dator det men hopppas att den snart ger sig. Den här bilden var den som den tog mot och det tog 45 minuter.......

Men jag hade gärna stannat en vecka till för en vecka går alldeles för fort. Har redan varit inne och tittat på nya resor men vi får väll se, plånboken är lite tunn nu.

Jag har deltatig i yoga och vatten gympa när tillfällen gavs och då tillsammans med Sally. Jesper och jag var ute på en dagstur med båt. Där Snorklade Jesper och det hoppade delfiner runt båten.

Men bilder kommer när datorn vill och jag har tid.

......Nila......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0