Längtar till nästa helg

Då var det fem arbetsdagar framför mig och vad gör väl det eftersom jag verkligen gillar mitt jobb och tiden går så snabbt.

Den här helgen har varit "tämligen" jobbig känslomässig, först begravning sedan allt detta jobb i mor och far hus. Syrran och jag har gått igenom mammas alla kläderoch vi undrar om hon någonsin kastat något. Hon hade mycket fina dräkter, kappor, klänningar m.m. Vi tar själva hand om en del men även om det är fina grejer så är det inte mycket som passar varken min eller syrrans smak.

En del grejer är så roligt att hitta även om det samtidigt är sorgligt. Titta bra på min fina solhatt som jag absolut ska ta med till Egypten:



Men jag tror jag blir galen .....tror jag:



En annan som säger att han är galen är den här lille pojken som varit hos oss hela helgen:



Axel



Axel med sin favoritmorbror Jesper



....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Förstår att ni haft o göra i helgen o att det även varit ganska jobbigt, känslomässigt och sorgligt...



Jag tycker begravningen var fin men att prästen snackade lite väl länge... Men ditt tal på kaffet var jättefint!!!

2010-02-08 @ 08:55:21
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: syster Yster

Ja det har varit en jobbig helg och jag känner mig helt slut idag.I morgon och på onsdag är jag ledig och då ska jag bara gå omkring och inte göra någonting. Jo tänkte gå in på begravningsbyrån och beställa tackannons till på lördag.

2010-02-08 @ 13:17:21
Postat av: Amanda

Jaha är det du som är Tessans mamma :) Jättefina bilder från begravningen och på Axel! Han verkar vara ett busfrö :)

Mvh//Amanda

2010-02-09 @ 09:39:38
URL: http://amandahellbergsmode.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sötisar ♥

2010-02-10 @ 23:37:33
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0