Planering

Tänkte berätta för er hur man kan bli av med pengar....ifall ni inte vet!

Jag har undrat en del över mitt mobila bredband som jag är ganska nöjd med, eller jag har inga problem alls med det. Nu när jag ska på semester funderade jag på om det funkar i Egypten. Det finns uppkoppling på hotellet som man kan betala för, men visst vore det bekvämt med sitt egna.

Nja, först tänkte jag att jag tar med det och provar om det funkar.....Tur att jag inte gjorde det för igår ringde jag till Telenor och frågade om det skulle fungera. Säljaren jag pratade med sa att det kommer att fungera men att det kostar lite extra sedan ändrade han sig och sa att det kostar ganska mycket extra. Fortfarande undrar jag hur mycket extra:

- Det kostar 124 kronor per megabite. Jag fattar fortfarande inte riktigt utan per honom förklara.
- Om du går in på aftonbladet är det 2 megabite vilket gör 248 kronor för den uppkopplingen.

Men vilken tur att jag tog reda på det här och inte bara tog för givet att det fungerade, då hade jag fått en räkning på många tusenlappar. Tack för det.

Idag ringde Tessan och undrade om jag kunde ha Axel på lördag.......vilken koll hon har då! Visst kan jag ha Axel om hon kommer med honom till Hurgada.



....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha ha Men hon är väl för skön! Tessan alltså!

2010-02-15 @ 21:40:20
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Kan vi inte packa ner honom i en väska, så har vi sysselsättning hela veckan.

2010-02-16 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0