Vardagen är snart här


Jesper och jag bleka och trötta på väg till hotellet!

Oj vad fort den här semestern gått. Nu är det meningen att jag ska börja jobba.....undrar om jag vet hur man gör.

Trots att det är mycket snö  känns det som om våren är på gång och i slutet av mars ska jag på en liten resa och där har våren kommit lite längre. Jag kan inte tala om vart eftersom en medresenär inte vet vart vi ska.

Idag har jag stått på Loppis i Söderköping men det blev jag inte rik på, det var den sämsta gången hittills. Men skam den som ger sig nytt försök igen den 10 April.

Jävla snygg hatt jag har........



O.B.S
Den är inte till salu!

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

JO men om jag låter bli att läsa din blogg på 25 dagar så kan du skriva vart vi ska! Jag LOVAR!!

=) =)



Förresten så vet jag redan! Jag ska dit våren har kommit längre och där jag bara behöver handbagage och fotvänliga skor...

2010-02-28 @ 21:06:20
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Hatten måste med på vårresan.

2010-03-01 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0