I-Landsproblem

Inte långt kvar på den tråkigaste månaden på året, nja november är inte heller kul. Jag har i två år tidigare bestämt att februari ska vara en månad som jag inte handlar något som jag kan klara mig utan. Då är det inte mycket som behöver inhandlas faktiskt.

Varför den iden då? Jo jag hörde om någon som gjorde så undr ett helt år för att vara så miljövänlig som möjligt. Tyckte att jag också kunde bjuda till och dessutom är det bra för ekonomin.

MEN

Nu ska jag ut och resa i februari och då blir det lite knepigt för någon sak vill jag nog ha med mig hem. Dessutom vill jag säkert ha något nytt i klädväg med mig. Hm...

Får väll ta Mars istället men den månaden är längre och jag ska resa då också.

April .....Hm.... Vårskor....

Svårt det här!

....Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men ta det i November då!

Puss

2010-01-21 @ 22:03:31
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Skit i det det kommer ett nytt år.

2010-01-21 @ 23:40:45
Postat av: Veronica

Hallå?! Det var länge sen man läste nått nytt på den här bloggen....

2010-01-27 @ 19:39:27
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0