Rolig historia

Här om dagen fick jag ett SMS från syrran som jag gick och skrattade åt länge, här kommer den:

Jag fick ett samtal från en välgörenhetsorganisation
om att skänka kläder till svältande i Afrika.  
Jag bad dom dra åt helvete
för om mina kläder passar svälter dom inte.

Ja, nu måste jag skärp tll mig med vikten och träningen för jag vet att jag mår så mycket bättre när jag gör det.
Har idag varit på ett spinningpass som ledaren själv kallade bergspasset, skit jobbigt pass.

När jag sedan skulle laga mat efter passet fick jag se att det jag tänkt laga skulle ta cirka 1,5 timme. Kallas planering. Men jag tänkte snabbt om och gjorde en grönsakssoppa med lax, samtidigt som jag gjorde den tänkta mousakan. Känns bra nu eftersom jag då har maten klar för imorgon kväll och onsdag kväll. DET KALLAS PLANERING.

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

HA ha ha... detvar en riktig kul en!



2010-01-18 @ 22:34:28
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahahhahahah!!!

2010-01-20 @ 01:06:30
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0