Vardagar är ändå bäst

2009 har lämnar oss och tillhör historien. Under de sista flämtande timmarna var jag inne med vänner till Norrköping och gick ljusvandring.



Vardagen är nu här och nu gäller det att se till att komma i form. Vågen var inte barmhärtig i morse och kroppen har blivit lite...oformlig eller det finns mera former än det ska.



Här i nyinköpta träningskläder och då måste man väll använda dem.  Det har jag gjort till viss del. Byxorna hade jag idag på spinning men tröjan tyckte var lite för avslöjande ännu, valde en mörkare t-shirt med lite mera vidd.

För att kunna vara ute i den här kylan köpte jag dessutom ett par ordenliga stövlar.



Idag har jag varit och fått instruktion på det nya gymmet. Där kommer hela min träning ligga på den här lilla grejen:



Ett jätte häftigt högteknologiskt gymm, är jättesugen på att komma igång men imorgon ska kroppen vila eftersom jag nu har tränat två dagar i rad.

God Kväll
Nilla

P.S. du syrran, jag har rakat benen för nu är det nytt år! 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är så duktig!

Nu kämpar vi på!!!

2010-01-04 @ 21:13:57
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

Jag rakade också benen häromdan. Och har köpt nya träningskläder! Och kommit över min skräck för löpband. Nu jävlar.

2010-01-04 @ 22:03:42
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Jag rakade mig under armarna, man måste börja uppifrån.Hakan rakar jag inte än, men det kommer väl det med vartefter.

Jag har inte rakat benen än , det är ju så jäkla kallt är bra med lite extra päls.

2010-01-05 @ 19:15:02
Postat av: Syster Yster



Nu måste jag raka benen kan ju inte åka till Hurghada med lurviga ben.

2010-01-10 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0