Får väll vara nöjd!

Idag tyckte jag det var dags att boka in mig på en gruppaktivitet på gymmet. Bokade då in Easy-Line 30 minuter till klockan 17,00.

Trappar ner till gymmet på stan och väntar glatt i cirkelrummet ........ när klockan slog 17.00 började jag känna mig ganska ensam och gick då ut till den instruktör som fanns där. Vi kom fram till att jag skulle varit på gymmet nere i hamnen..........

Men ingen ide att misströsta. Jag körde Easy-Line ensam vilket är många som gör, inte lika roligt men....

Hur går det till då? Jo nu ska Fröken Duktig förklara:

Det finns en pelare som får stå mitt i rummet och den växlar i färg efter den tid du ställer in den på:




Du sitter på en av träningsmaskinerna och jobbar så fort du kan i mitt fall 30 sekunder. När pelaren går över i rött har du fem sekunder på dig till nästa maskin innan den slår om till grönt. Det finns nio olika maskiner.

Det här är riktigt jobbigt och passen är på 30 eller 45 minuter och då med en tränare som går runt och peppar. Jag körde fyra varv och får vara nöjd för imorgon är det styrketräning igen.

Jag var inne förut och tittade på min bokning till Mallis och den visade en skylt:

10 dagar kvar!

.......Nilla.....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vad jag är impand av dej som ändå körde själv!! Bra!!!

Håll i nu, jag ska oxå komma igång nån dag!

Puss

2010-07-06 @ 20:51:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nä men tack för erbjudandet! Jag är beredd att sänka mina krav men jag vet inte om jag är beredd att "flytta" till Nyköping, mina barn är små o behöver mej hemma. Tror inte jag får med hela familjen till Nyköping heller...

2010-07-07 @ 08:41:43
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

Men vilka coola grejer ni har!!

2010-07-07 @ 10:30:13
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0