Hemma



Nu är jag hemma i Ö-Husby för det vankades tandläkarbesök idag, inte det bästa jag vet. Jag går var tredje månad bara för att jag samlar tandsten som den värsta ekorre. Det blir alltid en massa tjat som tandstickor, mellanrumsborstar o.s.v. Hon tycker visst att jag ska sitta och tygga på en tandpetare för jämnan. Vi pratde om att jag åker till Mallis och då såg hon mig sitta och dingla med benen samtidigt som jag använde mellanrumsborste. Du kan ju drömma, sa jag.

Jag använder ändå mellanrumsborsten nästan varje kväll, sköljer med baktieriedödande men ändå får jag tandsten: Kan inte någon ordna vaccin?

Men vilken sommar vi har, idag var jag och inhandlade fyra fläktar till jobbet, fyra stora vattenmeloner och då såg jag den här resväskan:



Tror att jag köper den nästa vecka, den fanns i rosa också men tror jag tar den blå, tror jag, eller?

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Sally

Jag skulle ta den i rosa! ;)

2010-07-08 @ 22:55:04
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0