I väntan på semester

Nu är det inte långt kvar till den efterlängtade semestern. Det är konstigt att semestern blir så välbehövlig dagarna innan. Hjärnan blir inställd på att snart är det ledigt och då kommer tröttheten fram.

Nu när det är så häe varmt vill jag mest ligga vid strandkanten:



På lördag ligger jag vid Medelhavet och bara njuter.

I fredags var jag hos frissan och tog bort en hel del av mössan jag hade på huvudet trots protester från familjemedlemmar. Men jag tänkte att det är inte de som känner hur svetten rinner i nacken och hur håret krullar ihop sig.


Blev nöjd även om jag ser sur ut på bilden. Hur som helst det är ju bara hår, egentligen inget viktigt.

Idag var jag hos en guldsmed och bytte ut guld till något jag vill ha. Eftersom jag gillar Efva Attlings smycken blev det av det:

Halsbandet fick de beställa och jag hoppas få det före fredag, fint va?

Jag har det här halsbandet sedan tidigare:


Funderar på att köpa de här örhängena men .... hur mycket smycken behöver man?




....Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0