Koll på läget, eller!


I morgon är det studentfirande och förberedelserna är under koll, tror jag.
En av mina styrkor har varit att jag har koll på läget och kunnat ha "flera bollar i luften".  Jag sa alltid för att det bara fanns tre saker jag inte hade koll på och det var: min plånbok, mina nycklar och mina barn.

Så infann sig mobilen i mitt liv och det är då nästa sak som jag fått lägga till på listan för det jag har okoll på. För några år sedan började jag använda glasögon......ännu en sak till listan.

Funderar på vad nästa sak ska bli......en tandprotes som jag inte vet var den är, kanske? Dålig koll på urinblåsan eller till och med på vem jag är!

Får väll hoppas att mina barn har koll på mig då!

....Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0