Hur får man en måndag att gå?

Dagen började vid köksbordet med en kopp kaffe. Planerade inköp så att jag inte behöver springa till affären flera gånger.

Till tandläkaren för att få bort tandsten som jag skulle vilja ha vaccin mot. Upp till Nyköping och arbete. Handla på lunchen och lagade lunch för två dagar.

Iväg till jobbet med träningsväskan i handen. Slutade jobba klockan fem och då direkt till gymmet och tränade styrka i 80 minuter. 

Hem och kokade grönsakssoppa samtidigt som jag gör en mousaka så att jag har middagen klar för tisdag och onsdag. Skar sedan till veckans fruktsallad, granatäpple, grape, mango, äpple, päron och apelsin. 

Mumsade i mig soppan, diskade och sedan in i duschen. Smörjer kroppen vilket tar sin tid med den här kroppshyddan.

Nu är det en massa saker jag tänkt göra men det är en dag imorgon också.

.......Nilla...... 


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Bra att du inte är sysslolös.Jag har fått minnesalbum från pappas begravning, har sagt till om 3 till.

2010-03-08 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0