Jogginglusten

Under helgen fick jag joggingkänsla i kroppen och gick då ut för att kolla mina spår. Har tänkt mig Vårruset plus ett lopp i Söderköping i midsommarveckan.






Jag får nog vänta lite för jag har inga spikskor.



Men i skogsspåret kunde jag ändå få lära mig om allemansrätten. Olika teckningar med förklaringar som skolbarnen gjort.

På i söndags gick jag runt det vi hemma kallar "boberga". Den är också väldigt bra springspår, men tror att jag får vänta med det spåret med.






Hästen stog nog och väntade på att jag skulle halka när jag tog mig över svallisen.



Nä, jag får nöja mig med gymmet.

...Nilla....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo det ser ut som joggingspåret får vänta ett tag till, tyvärr... :(

2010-03-16 @ 19:12:42
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0