Nu var jag duktig



Min bil imorse

I morse ställde jag mig på vågen...........nä nu får det vara nog. Bokade ett spinningpass vilket var cirka två månader sedan sist. Jag har tänkt ha superkondis till sommaren......eller, ja efter mina förutsättningar.

Oj vad jobbigt det var men jag gjorde det och nu är jag ganska stolt. Jag riktigt längtar tills det går att springa i skogsspåret, det bästa spåret och det finns hemma i Husby.

En rejäl fruktsallad har jag gjort och kokat min favorit soppa med lax. Bara nyttigheter.

Nu undrar jag vilka ska springa vårruset med mig? Tror att det är den 3 juni.

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Sally

Jag ska springa Vårruset med dig! Sen undrar jag, får jag låna din lägenhet lördagen då vi kommer hem från det där hemliga stället vi ska till, du vet? Puss&kram!

2010-03-03 @ 19:40:08
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Mikael Kalered-Hansson

Ja ska raka mitt bröst och mina ben och springa med dig dig min kära svägerska! Micke

2010-03-04 @ 22:44:55
Postat av: Madde

Jag vill!

2010-03-07 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0