Om brorsan klarar vasaloppet ska väll jag........

Idag har jag kört ett riktigt jobbigt spinningpass där den mesta av tiden var stående. Riktigt jobbigt och det är lätt att falla ur, sätta sig och tänka att man inte orkar.

När det blev som jobbigast dök en tanke upp: om nu lillebror åkte skidor i över sex timmar i söndags ska jag klara att göra som spinningledaren föreslår i en timme. Blir så envis när jag verkligen vill och ger mig inte.

När det är som värst jobbigt dyker en annan tanke upp: Madde sa till mig när jag tränade jogging att hon trodde att jag klarade mera. Hon sa att det gör ont att jogga och att det är jobbigt, man får stå ut. Måste medge att jag mådde illa i slutet av passet men när jag hörde vår ledare ropa en minut till mål fick jag ny kraft och bara öste på. Faan vad bra jag är faktiskt..

Tack ni som helt omedvetet hjälpt mig genom dagens spinningpass.

Dagarna nu är riktigt sköna och det är så härligt att se att det droppar snart kan man gå ute som vanligt. Ser fram mot att ta morgonpromenadr i vårvärmen om en månad ungefär.

Jag har varit lika effektiv i kväll och nu behöver jag inte laga mera matlådor den här veckan. I morgonkväll måste jag städa eftersom jag lånat ut lägenheten till Sally över helgen och jag vill inte att hon ska bli dammallergiker.



Sally med sin vän brödrosten......Sally här finns igen brödrost.

.....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Sally

Nilla, du hade inte behövt städa eller så. Jag är inte kräsen. Det är bara helt j*vla underbart att jag får låna lägenheten! Puss

2010-03-11 @ 19:00:08
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Madde

Hm blir lite orolig..om det gör för ont ska du nog stanna. Menade att det ärr jobbigt och att kroppen stretar imot men det måste också finns någon måtta.

2010-03-15 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0