Tårar

Livet är tufft kan jag tycka vissa kvällar. Som igår kväll när saknaden efter mina föräldrar blev för stor och tårarna inte ville ta slut. Men det har väl någon nytta det också.

Kanske beror det delvis på att i morgon har vi urnsättning. Mamma och pappa ska dela urna, de har varit tillsammans den största tiden av sina liv och det känns då helt rätt att de nu delar urna.

Bilden jag skickar med är tagen på en av mina morgonpromenader i höstas och jag tycker den är så vacker. Längtar tills det är gångvänligt och jag kan ge mig ut och få styrka. Längtar till att se hur det grönskar och då framför allt de stora Mangoliaträden som finns utmed mitt morgonstråf.

Ge mig stryka

.....Nilla....

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Tårarna verkar aldrig ta slut rätt som det är så är de bara där.Tankar och saknad blir bara svårare och svårare även om man ibland tänker på roliga saker som förknippas med mamma och pappa. Men det är väl ändå ett bevis på att vi älkar dom väldigt mycke. Vi har ju trots allt och som tur är varandra. Kram lilla syster älskar dig.

2010-03-11 @ 22:23:58
Postat av: vickan

Skulle vilja säga "jag förstår" men, det gör jag ju verkligen inte! Jag kan bara tänka mig och försöka leva mig in i er känsla och den gör ont! Men, det bästa är nog att bara gråta nu, gråt till alla de där tårarna tar slut-det renar och brukar kännas bättre efteråt! Tänker på dig-styrka! ps.det kommer en ny dag i morgon åxå fast man kanske inte alltd vill tro det...

2010-03-12 @ 08:23:00
Postat av: Madde

Det är så himla sorgligt! Mormor & Morfar vart tog ni vägen??

2010-03-15 @ 21:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0