Träningsvecka

Ska väll vara nöjd med mig själv eftersom jag gjort bra ifrån mig på träningsfronten. Men att jag skulle vara nöjd är en etopi. I måndags blev det en långpromenad, tisdag gym, onsdag spinning och idag gym.



Fick idag nytt träningsprogram på gymmet, nu är det bara att jobba på. Gymmet jag går på är högtekno eller  vad jag ska kalla det.

Jag har en slags nyckel som jag sätter i maskinerna när jag kommer. Då kommer det upp på en ruta hur många kilo jag ska ställ maskinen på och vilka inställningar som är för min kropp. När träningen är färdig går jag till en dataskärm och sätter i nyckeln. På data skärmen kommer då upp om jag gjort allt som jag ska, hur många kilo jag lyft vilka kroppsdelar jag tränat, hur många kalorier jag bränt. Men vad ska jag med den informtionen till egentligen. Fast kul är det.

Det är så kul att träna gym så idag när jag var klar och skulle ta foto på lokalerna blev det inte bra för jag kunde inte hålla armarna stilla utan de skakade och fotona blev suddiga. Var så fysiskt trött att jag dessutom inte kunde tänka. Men efter lite fruktsallad är jag okey igen.

I veckan fick jag lära mig att ha ångest är att bringa ordning i sitt inre. Det var en tröst tycker jag.

Med stora steg mot helgen.

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Lotta Nordkvist

Halloj bossen!!!

Jag blir så avundsjuk på alla som är så duktiga på att träna....önskar att man vore lika duktig själv.

Men varför skall man träna när man kan vara i Stigtomta och roa sig......idag tex så har Roger & Ella ägnat sig åt att kräkas....just det magsjukan kom till oss och hälsade på. Hoppas att den är borta nu eftersom jag skall jobba i helgen.

Kan ju passa på att tala om att det känns bra med ny chef ...det känns som om det händer lite och det har varit lite dåligt med det.

Nej nu skall jag gå och natta Ella....sen säger väl jag också Gonatt.

///Lotta Nordkvist (nattis på Rönnen/Björken)

2010-03-18 @ 21:33:31
URL: http://www.lottis-annaella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0