Tuff vecka

Nu är det helg och jag är så trött. Fick dödsbudet att min morbror hade gått bort och det gjorde att det rörde om känslomässigt väldigt. Hamnar i sorgträsket igen.

Men försöker att tänka på allt roligt vi hade på semestern. Sally och jag har lite lika humor och det blir så roligt.
Sally tog foton med team och här fåt ni det första:
Kamerareklam


Vid ett annat tillfälle var det argablicken men samtidigt hålla upp ögonbrynen, vilken ide va:


Under nästa resa vi gör ska vi ta hur mycket tokiga bilder som helst.

.......Nilla....

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag ska nog skaffa en mindre klumpig kamera så kan jag ta med den på lite fler ställen :)



svar på din kommentar "spara städlusten tills du kommer till nyköping"; det är väl inte så illa, va? tog du verkligen en good look på mitt rum på bilden? ;) och på kommentaren om festen; det är bara jag och linus som ska vara där, blir nog inget party. ;) puss, älskar dig!

2010-03-07 @ 17:52:11
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0