Är huvudet dumt SKA kroppen lida

På gymmet igår var jag riktigt kaxig, tyckte att jag kunde ta i lite extra eftersom jag inte tränat på ett tag.......Idag känner jag att den idé var dum. Stönar lätt när jag ska reser på mig eller sätter mig ner.

Men trots träningsvärken tog jag ett spinningpass idag. Det passet handlade mest om styrka så nu har mina ben fått vad de tål.

Men jag har sett på Rasken och Ida och de slet hela dagarna, därför tänker jag styrketräna i morgon.

Men det bästa med den här veckan är att jag ska till frissan på fredag. En helrenovering väntar: klippning, toning och slingor. Ögonbrynen ska också få sig en omgång, riktigt längtar. 



Ser att det behövs.

....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Du kanske skulle fixa läpparna oxå.

2010-05-17 @ 20:21:20
Postat av: Veronica

Du är alltid fin!

Duktig som tusan är du oxå som tränar så hårt! Heja dej!

2010-05-18 @ 19:42:23
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0