Hur vet jag att jag kommer ihåg

Idag pratade vi om att jag kommer ihåg en del saker som människor sagt till mig för länge sedan. Sådant som är ganska oviktigt vetande men som jag då tänkte att det där ska jag komma ihåg. Jag sa till min make att allt sådant som jag just tänkt att det där ska jag inte glömma det kommer jag ihåg..........
HUR FAAN VET JAG DET!

Hade bestämmt oss för att idag skulle vi köpa en gräsklippare. Vet ni hur anstängande det kan vara? Hur många olika det finns? Vad priset varierar mellan. Åkt till alla tänkbara ställen, började klockan tio i förmiddag och var hemma vid sex. Då hade vi visserligen varit och köpt kostym till den blivande studenten också.

Varit ledig i två dagar nu och har två kvar lyxit värre.

....Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0