Meningen med livet, ett par nya skor!

Jag har inte köpt ett enda par skor sedan Bratislava som är för en månad sedan. Igår åkte jag in till Nya Hageby centrum av nyfikenhet. Gick in i lite affärer här och där, hamnade i en provhytt:

Vilken skön jeansskjorta och till det ett par jeansleggings, typ. Fick följa med mig hem.

Fortsatte runt och undrade: Var finns det någon skoaffär, han bara tänka tanken så dök en upp:


Riktigt sköna och passar bra nu till våren.

Föräldrahemmet är nu städat och klart inför första visningen. Plocka blommor i trädgården och försökte mig på lite arrangemang:



Hittade ingen enfärgad kruka vilket varit att föredra men buketten blev fin tycker jag.

....Nilla....

Kommentarer
Postat av: Madde

Vackert!

2010-05-06 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0