Resa planerad

I veckan har jag bokat resa till Tunisien. Vi lyfter från Arlanda den 19 september och solar oss i en vecka. Resesällskapet består av: Jag, min man, mina tre barn plus ett barnbarn. Samtidigt åker min syster med sin man, sina två barn en svärson och två barnbarn.

Här ska vi bo tillsammans.

Jag har varit här förut och tyckte då att det var ett bra hotell med allinclusive. Mycket sport aktiviteter att välja på och ett stenkast från polen till stranden.

Alltid varit en dröm för mig att vi ska kunna åka alla tillsammans och det hade varit bäst om dessa varit med:

De är så fina på den här bilden som är tagen på vår resa till Cran Canaria januari förra året.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster Ysater

Det ska bli jättekul att göra den här resan och jag tror att mamma och pappa är med oss ändå på något sätt.

2010-05-07 @ 23:47:01
Postat av: Veronica

Jag längtar massor! Det ser ju hur fint ut som helst!!

Klart mormor o morfar är med oss! Dom är glada för att vi kommer iväg på det här tillsammans med dom i våra tankar!

Puss

2010-05-08 @ 20:47:31
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

ÅH, jag längtar till Tunisien och till din semester i sommar så att vi kan träna tillsammans igen, Nilla! ;) Puss&kram!

2010-05-09 @ 18:22:20
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0