Är huvudet dumt får plånboken lida

Jaha jag har gjort det igen.

Jag har gått med i något som jag trott ska förändra mitt liv och få mig att tappa kilo. Den här gången var det BiggestLooser klubben.

Biggest Looser Sverige är ett program som jag följer varje måndag, för var det den amrikanska som jag såg varje helg morgon. När TV4 eftersökte deltagare tänkte jag anmäla mig och min syster men det blev inte av.

Men efter som det finns en klubb på nätet och jag verkligen undrar hur de kan tappa så mycket under en vecka blev jag nyfiken.

Inte kunde den sidan lära mig något jag inte redan kan. Visserligen finns där en massa hälsosamma recept men det är nästan alltid någon krånglig ingridiens som jag inte hört talas om eller känns onödig att lägga pengar på.

Det står också vad de tycker jag ska träna dag för dag och det blir också krångligt att få in i livet, tror jag sköter det bättre på egen planering.

Idag har jag varit ute och gått en del i snövädret. iallafall mera än jag brukar gå. Kroppen är i chock efter gårdagen och varje rörelse gör sig träningen påmind. Vill ta ett spinningpass men eftersom jag har beredskapsvecka får jag ta det till nästa vecka.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0