Varning för radiotjänsten

Det ringde på dörren här förut i min lilla lägenhet och det har inte hänt så många gånger sedan jag flyttade hit. Nu var det radiotjänsten som saknade tv-licens från mitt hushåll.......Naturligtvis står TV:n på. Ganska skönt att då kunna förklara att jag inte bor här utan på Vikbolandet och då gäller den licensen.

 Där fick han!

Idag var jag duktig och gick till gymmet. Smärtan i kroppen efter måndagens träning är påtaglig men det är ingen orsak till att inte träna.

Nästa vecka måste jag få till ett spinningpass.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Duktig du är gumman! Bra att du kommit igång att träna igen! Kör hårt men var rädd om dej!

Puss

2010-11-11 @ 09:33:56
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0