Om man lägger många järn i elden slocknar den

Tror ni jag sovit gott i natt?

Nä inte särskilt. Tyckte att det var lite oroligt.

Men jag löste givetvis situation. Gick upp tidigt imorse och tog en rask promenad till bilen som jag nu var övertygad om att den stod vid fel verkstad.

Fick skrapa rutorna åkte till jobbet. När det viktigaste morgonjobbet var gjort kollade jag upp var jag beställt verkstad. Körde ner bilen till dem och de skjutsade mig tillbaka.

Bilen får jag tillbaka på onsdag och då ska den var besiktad och klar.

Nu till något annat:

ISO-dieten har lyft bort 1,3 kilo på mig förra veckan.

....Nilla....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis!



Jag har syndat, jag är en dålig Veronica idag! Men imorgon börjar jag skolan!

2010-10-11 @ 21:47:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0