En vecka framåt

Nu har jag semester och imorgon flyger vi (Igge, Jesper, Therese, Madde, Axel, syrran, Micke, Sally, Veronica, Putte, Lithea, Havanna och jag) till Tunisien. En vecka utan några måsten.

Förra veckan hade jag inte tillgång till min lägenhet i Nyköping eftersom avloppen var avstängda. Kan väll inte vara så farligt att pendla en vecka, tänkte jag MEN nu var de tvugna att stänga av färjetrafiken också och då blir det inte roligt. Åka runt Bråviken två gånger om dagen tar på humöret. Tydligen går det ingen färja förrän på tisdag eftermiddag.

Nästa vecka kan de få stänga av både färja och avlopp, det bryr jag mig inte om.

Ja, då ska man rösta också. Är det någon som vet om det finns något parti som tänker bygga en bro över Bråviken? De får min röst...tror jag.

Benen är rakade och kläderna strykta ska nu bara hämta upp resväskan från källaren och slänga ner alldeles för mycket kläder, som vanligt.

OOO vad jag längtar

....Nilla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0