Vardagen är bäst!



Skönt med vardag, faktiskt. Skulle egentligen varit i Göteborg på konferans men eftersom jag helst vill ha en egen toalett på grund av utlänsk magbakteri är jag i Nyköping. Känner mig ganska pigg ändå.

Avslutade dagen med att ta ett varv på stan och köpte vantar eftersom det är kallt att cykla på morgonen. Gick förbi ett ställ med "Solsidan" på DVD och bara tyckte att den behöver jag.

Vad jag verkligen behöver är nya frotté badlakan. Köpte två på Hemtex. Tänk, där fick jag lära mig att man inte ska använda sköljmedel när frotté tvättas....visste ni det? Jag har tänkt att frottén blir mjukare om sköljmedel används. Visst det stämmer men uppsugningsförmågan blir sämre.

Inte en dag utan att man lär sig något nytt!

....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh men sköljmedlet som luktar så gott på nytvättade handdukar!

2010-09-30 @ 20:30:58
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0