Skulle behöva en lång ledighet

Känns som om jag skulle behöva en lång ledighet för att kunna göra allting som jag tänker mig göra.

Behöver komma igång med att röra på mig igen men finner ingen tid,ja om jag inte skulle gå upp klockan 4 på morgonen.

Veckan efter jul har jag ledigt.

Det finns mycket oordning både hemma och i lägenheten. Behöver röja ut i källaren hemma och kasta och sälja saker. Men vem vill ha det som jag förkastar?

Tröttnat på att stå på Loppis, den tiden är förbi..

Vårt rum som varit under renovering hela året tar nu form och till helgen kommer gardinerna upp. Vi har inte riktigt bestämmt vilket matbord som ska in, har tre olika i källaren. Nya stolar ska inhandlas men det får bli efter jul.

Bilder kommer....
...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Blir du inte lite långledig över jul nu då?! Puss och Kram

2011-12-19 @ 08:45:06
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tackan

Fota allt och lägg ut på blocket, facebook, bloggen osv ...

2011-12-19 @ 20:48:27
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0