22. Söndag kväll

Söndagkväll och väntan på Solsidan.
Jag anlände till Nyköping för en liten stund sedan och har packat upp.

Eftersom vi renoverar det rummet som är mitt i huset är det lite förvirrat hemma. Den öppna spisen håller på att monteras ner och för att dammet ska hålla sig där har vi bommat igen rummet och vi går genom källaren när vi ska till sovrummen. Det blir till att tänka till varje gång något ska uträttas och vi förflyttar oss. Många gånger har jag gått ner för trappen, igenom fyra rum i källaren, upp för trappan när jag kommit på att jag får vända och ta samma väg tillbaka för att jag glömde något kvar.

Men det är bra att röra på sig har jag hört.



Men det går framåt!

Söndag kom mormors lille kille på besök men han var trött och lite kinkig för han har varit sjuk.



Men piggnade till och ville leka pirat



Som vanligt var helgen för kort.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0