26. Mitt Biggest Looser

Från och med i måndags har min väckning stått på kvart över fyra. När klockan ringer har jag gått upp och satt på mig en slurk kaffe.

Tio minuter i fem har jag varit iklädd gymkläder, tagit träningsväskan och begett mig till gymmet som öppnar 05.00.

Kört min styrketräning som tar en timme och tio minuter.

Hela dagen känns så bra efter det och det är lättare att motstå frestelser.

Planerna jag har är att fortsätta så några veckor för att se vad som händer i kroppen, om den tajtar till sig.

Många kommentarer får jag om att detta är inte bra..... men varför det?

Deltagarna i Biggest Looser tränar hela tiden och det är inte tal om att vila.


Bilden här är skrämmande lik hur jag ser ut idag!

Nu ska jag i alla fall vila två dagar och nästa vecka ska jag dessutom ta två spinningpass, tror jag, tog bara ett den här veckan.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Grattis!! Känner du att detta funkar så fortsätt ta lite linfröolja tillsammans med kaffet innan träningen så får du igång förbränningen bättre oxå. Kör hårt våra fläskkappor ska bort och våra välsvarvade sexiga kroppar ska fram sen åker vi på solsemester och låter grabbarna dregla efter oss på stranden.

2011-02-21 @ 09:39:21
Postat av: Veronica

DU är jätteduktig och så länge du känner att du mår bra av det är det nog ingen fara?

Var bara noga med att lyssna på din kropp o unna dej sovmorgon nån dag kanske? Ät nyttigt och ordentligt!

Superduktig!

Puss

2011-02-21 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0