11. Tio arbetsveckor framåt

Måndag igen och jag tycker inte det var länge sedan det var måndag. Måndag betyder att jag väger mig och den här veckan stog vågen helt stilla, måste väll ha fastnat, troligen har jag gått ner 11 kg.

Nä inte konstigt att jag inte gått ner för jag har inte varit fullt så aktiv på den fronten. Men har ingått ett godislöfte som innefattar godis, bakverk, snaks o.s.v. en gång i veckan får det inmugas glass och popcorn. Att synda från detta kostar en trisslott. Detta löfte har jag ingått med Veronica och det var hennes ide.


Veronica, smått nervös inför en ridtur på stranden i Tunisien.

Ja det var hennes ide och ändå får jag ett SMS i söndags med ett meddelande om att hon är skyldig mig en lott.

Tror att vi skulle ha ett löfte om att man var tvungen att träna tre gånger i veckan också och om man frångår detta av lathet blir man skyldig och ska straffas.

Träning ja. Igår tog jag ett styrkepass och idag en stenhård spinning, bra av mig!

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0