17. Löften

Då var vi straxt inne i februari som jag under tidigare år haft som en månad då jag inte får handla något onödigt. Vad är inte onödigt då? Ja det kan vi diskutera men tanken är att det får inte handlas kläder, prylar, smink o.s.v.

I år har jag dessutom tänkt att detta ska hålla i sig ända fram till semestern som är om åtta veckor.

Nu var jag tvungen att inhandla något onödigt idag eftersom det var sista chansen:



En vas och tjugo tulpaner att ha på jobbet.
Jag hade namnsdag igår och ville fira.

Vad jag tänkt hålla i sig i åtta veckor också är det här träningsprogrammet jag har nu. Spinning en gång i vecka, gym två gånger, yoga en gång (borde vara lite mera) och balansträning hemma i helgerna.

Hm...är tulpaner onödigt eller får jag köpa nya när dagens vissnat?

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Du ska inte träna så mycke det räcker med 3ggr per vecka sen ska du tänka mer på att utföra någon form av vardagsmotion promenader simning eller nått annat, sex kanske.

För övrig så får du köpa nya tulpaner när dessa vissnat för det kallas livskvalitè, ingår inte under begreppen shopping, så dä så kram på dig.

2011-02-01 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0