Två oroliga nätter......


Fri tolkning på den här bilden?





Vilka nätter, undrar om det var lika åskväder i Nyköping i natt som här eller åskar det där jag är?

Kommentar om att LCHF är dyrt vet jag inte. Det som jag äter mest är ägg och bacon som alltid är ganska billigt. Sedan är det billigt med vitkål, blomkål och broccoli tycker jag. Visst är det kanske lite väl lyxigt med tigerräkor och de kostar en hel del men det passade jag på att äta när jag var ensam för min familj är inte så villig till skaldjur. Entrecote är inte heller billigt men eftersom jag köpte en bit som det var kort datum på = halva priset blev inte det heller så dyrt.

Idag har vi ätit Moussaka gjord på blandfärs, auberginer, grädde, ägg, ost, majonnäs och en vitkålsallad till, gott och inte speciellt dyrt.

Nu vet ju jag vad en naturdiet kostar.......

Kram
...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja men då så! Toppen bra ju! Längtar till jag får veta resultatet av din första vecka! :D

2011-07-24 @ 22:41:29
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0