Nu använder jag droger

Har varit så trött sista tiden och ganska "håglös", försöker ta tag i situtationen lite halvhjärtat men det funkar inte.

Satt en morgon och såg på nyhetsprogram där det blandades til olika smooties som skulle göra en pigg. Jag gör smooties nästan varje morgon för jag tycker det är gott, kan man nu bli pigg av det så är det bra.

Letade upp recepten som de använde på TV:n och såg att det var en del ingredienser som jag inte visste vad det var. Gogglade på det och nu har jag införskaffat dessa.

Men förstår inte varför jag då på en gång tog fem olika preparat, det var nog att ta i......hinner inte få i mig alla på samma dag.

Följande "droger" har jag nu i olika påsar:

MACA
KAKAOBÖNER (utan härdade fetter eller socker)
ACAÍ
BIPOLLEN
SPIRULINA

Hur det går? Ja, det tänker jag berätta för er men inte nu, utan forstättning följer.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0