Semester

Men är det inte härligt?
Sommaren är i full gång och jag har semester, ledig i tre veckor. Önskar bara att jag inte vore så trött.

Kanske jag behöver vara trött några dagar för att komma igång. Drogerna hjälper inte eller.... skulle jag vara ändå tröttare utan dem?Fortsätter att ta dem och har nu lagt till Kakaoböner till morgondrinken. Svårast är att svälja spirulinan men jag ska inte ge mig.

Jag har skaffat mig ett nytt intresse: se på Sopranos, har nu sett 10 avsnitt på första säsongen. Undrar hur många avsnitt jag har kvar, tidigare har jag bara sett cirka fem minuter på sista avsnittet sista säsongen...så jag vet hur det går....

Jo, jag gör lite annat också, tar småpromenader i skogen och har sett både kantareller och mogna blåbär. Pysslar lite sakta här hemma.

Hade lite planer på någon restresa men har slagit det ur sinnet, kanske tar jag några dagar i Malmö.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du ser på Sopranos, det är världs bäst. Kom till Malmö!!!

2011-06-30 @ 19:37:19
Postat av: Veronica

Ja lite motion brukar ju pigga upp! Det MÅSTE verkligen jag oxå ta tag i snart igen!!

2011-06-30 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0