Vad har hänt sedan sist?

Livet rullar på i någon slags slentrian vardag. Är ganska trött på det mesta men så brukar det vara innan semestern, en psykologisk grej, tror jag.

Idag har jag varit mamma i trettio år, helt otroligt. Det måste betyda att jag är skitgammal.....

Det är den här bruden som fyller trettio:



För några veckor sedan fyllde denna lilla goding fyra år:



Hen blev så lycklig för den här dräkten från Toy Story: Buzzlightyar.

Tänker mycket på hur jag ska göra med min jämna födelsedag till hösten. Tycker faktiskt att det är lite jobbigt. Ska jag ha fest? Nja, vet inte om jag orkar med det, känns som om det är så mycket jobb runt omkring det. Ska jag resa bort kanske....... men jag vill ju ändå fira.Ska bestämma mig under semestern.

På tal om att resa bort har jag haft allvarliga funderingar om att ta en restresa till Rhodos på semestern. Har haft span på en som varit nere i priset 2675 kronor men som idag var uppe i 3300 kronor. Tror jag ångrat mig, kanske bättre att vara hemma hela semestern.

Angående träning är jag på gränsen till en dålig människa......cirka en gång i veckan tränar jag. Går nu iallafall ut och tar en morgonpromenad innan frukost. Ja om fötterna håller för jag har de mest odugliga fötter som oftast har blåsor antingen på hälen eller under foten.

En annan sak är att jag känner en så stark saknad efter mamma och pappa. Var iallafall och gjorde iordning på deras grav i helgen vilket kändes skönt. Satt där framför gravstenen i gräset och kände en viss frid.

 

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vad fint det var på graven. Klart att du ska ha fest behöver inte vara så märkvärdigt.

Jag saknar oxå mamma och pappa, önskar de kunde se hur det ser ut på nytorp och framförallt att vi bor här så mycke.Hoppas ändå att de ser det i sin himmel och att det gör dom glada.

2011-06-13 @ 22:08:16
Postat av: Veronica

Puss!! Äntligen en uppdatering!!

2011-06-15 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0