35. Försöker att få ordning

Ledig dag!



Vad är bättre då än att se till att all stryktvätt kommer undan. Skulle kunna knöla in allt i ett skåp och så var den undan. Men duktig som jag är har jag strykit det som behövdes strykas även till den arbetslösa ...... Har tidigare sagt att jag inte stryker åt arbetslösa men tydligen ingen annan som gör heller.

Att vara irriterad på något tar mycket energi och att se stryktvätten ligga är irriterande. Visserligen blir pojken bortskämd men det är väl hans problem........Nu fick han utföra ett annat ärende åt mig som jag inte ville själv så det blir ju ändå ett ge och tagande och irritationen är borta.

Under eftermiddagen åker jag upp till Nyköping för att genomför veckans första träning, spinningpass.

Idag är det tre veckor till semestern, ojojoj



...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0