42. I Väntan På Resa

Sitter här och i stort sett bara väntar



Jag har packat, rakat benen armhålor och bikinilinjen, målat naglar, handlat mat åt sonen .......
Igge är iväg och ser på Formel 1 hos vår svåger eftersom vi inte har den rätta kanalen. När han kommer hem ska vi åka upp till Nyköping för att tillbringa natten där. Blir bättre än att i natt åka runt Bråviken.

Tycker att det känns helt overkligt att vi imorgon sätter oss på planet och 11 timmar senare landar vi där det är sol,värme,vit sand och badvänligt vatten. Att vi dessutom kommer att vara där i två veckor....nä det känns så konstigt. Kommer ihåg när jag var liten och såg "Pippi i söderhavet", tänkte att jag nog alldrig skulle få chansen.

Det är skönt att veta att det finns någon hemma som ser till huset och katten även om jag tror att det blir lite ensamt för grabben..... även här har jag problem att fatta...när blev han vuxen?

Först hade jag tänkt ta med datorn men nä det får vara. Finns kanske på hotellet men bloggen kommer inte att
vara så levande under de här två veckorna.

Vi hörs när vi hörs

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0