Shopping för att döva rastlöshet

I morse började jag ta fram kläder som kan passa för mina två veckor i karibean. Tittade lite kritiskt på mina badkläder och kom fram till att här måste det nog shoppas.



Svårt att dölja kroppen i en bikini men jag har själv tuggat mig till den!

Började med att prova olika delar på Bodyline. Hittade en som var ganska okey men jag var inte helt nöjd, inte heller med priset som blev 1200 kronor.

Nä iväg till affären Bigchic som har kläder för oss lite storvuxna.

Nä, de hade inga badkläder men de hade mycket annat. Provade en grön klänning som jag klämde länge på. Provade i flera storlekar, vände och vred på mig. Tog så mitt förnuft till fånga och hängde tillbaka även här var priset högre än vad det smakade. Nu kunde jag inte lämna affären utan något så det blev två lika toppar i olika färger.. men fortfarnade utan bikini.

Okey får väl ta en koll på butikskedjorna. Startade med Lindex men där var biträdet så snapigt och inte såg de ut att ha något. Över till Kapp Ahl. Här hittade jag en bikini som satt okey. Det som var nackdelen var att den var svart och det hade jag inte tänkt mig MEN priset blev cirka 300 kronor. 

Jo jag slog till och tog bikinin men nu vart det så billigt så jag var "tvvungen" att slänga med en jeansklänning och ett par byxor.





Nu behöver jag ta tag i rakningen av ben och bikinilinjen inte för att den linjen syns så väl men det har med självkänslan att göra.



...Nilla... 


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jättefint den gula tycker jag var finast men jeansklänningen var oxå snygg. Men ingen bild på nya bikinin fattar inte varför.

2011-03-26 @ 20:57:24
Postat av: Lotta Nordkvist

Måste säga att jag är lite avis på dig som åket till solen i två veckor.

Kläderna du köpte var jättesnygga.

Hoppas du får en trevlig utlandsvistelse.

MVH Lotta N

2011-03-27 @ 11:17:59
URL: http://www.lottis-annaella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0