Försök att få ordning på mitt liv



Törs jag säga att jag egentligen tycker om måndagar?

Måndagar kan man alltid börja om på och glömma gamla synder. Planera för träning och nyttig mat resten av veckan. Att det sedan spårar ur framåt onsdag är ju inte måndagens fel.

Jag tjuvstartade träningsveckan redan igår, var på gymmet och körde ett ordentligt styrkepass som jag avslutade på löpbandet. Eftersom jag har löpbandsfobi är jag extra nöjd med att jag gick blandat med jogging i hela fem minuter. Det har varit många gånger som jag sett någon ramla av ett löpband ..hu så pinsamt!



Att väga sig på måndagar vet jag inte om det är en bra ide men det gjorde jag iallafall......Vågen skrek "SKÄRP DIG MÄNNISKA".........

Mitt BMI är långt ifrån den här killens



Jag är något för kort för min vikt.

Nu tycker jag ändå att jag är på rätt spår eftersom jag varit på ett spinningpass i kväll och har inte direkt fuskat med maten idag.

I morgon ska jag hoppa över vågen och istället mäta mig.....



Drar åt måttbandet så hårt det går!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är såååååå duktig på att träna!! Heja dej Nilla!!

2011-05-17 @ 20:15:47
Postat av: Veronica

Men när tänker du uppdatera?!

2011-05-26 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0