Fredagkväll på Talmansvägen

Hemma i Östra Husby och helt ensam!

Ja så blev det, Ingemar är på klassträff i Norrköping och jag sköter tvättmaskinen. Dricker ett glas vin och packar.

I morgon lyfter planet från Skavsta till Tallin med tre pigga brudar (kärringar).



Vet inte riktigt vad som väntar mig i Tallin men hoppas på en öl på Old Hansa. Mörk Honungsöl som jag blir så lycklig av. Kan bli någon glasgiraff .... men jag hade ju slutat spara på dem......men med en honungsöl i kroppen kan allt vara möjligt.

Så nu blir det tyst från min blogg, tillbaka måndag.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Inka Östmark

Hej på dig!



Läste i ett tidigare inlägg att du skrivit att ditt barnbarn Axel har åkt till Tyskland för att jobba på Amazon. Min son Kevin och hans bästa kompis Jocke åkte också med de bussarna. Har du pratat med Axel sen han kom ner? Jag pratade med Kevin idag och de bor visst i en stuga där de måste elda för att få värme. Bara det att veden kostar så de letar kvistar i skogen som de kan elda med. Kevin och Jocke måste gå 1 km i mörker för att äta frukost. Den serveras 4.15. Sen går bussen kl.5 och de åker buss i 50 minuter. De har ingen TV men får hyra en men för att få göra det måste de betala en depositionsavgift på 5000 kr. Inte för att klaga men jag kommer kontakta arbetsförmedlingen i Norrköping på måndag. Men Axel kanske bor på annat sätt. Hör gärna av dig om du vill. Jag bor i Nyköping



Vänligen Inka, Kevins mamma

2011-11-11 @ 23:43:00
Postat av: Inka Östmark

Jag menade Jesper så klart...inte Axel. Missuppfattade namnet då din blogg heter Axels mormor, hihi

2011-11-11 @ 23:48:52
Postat av: Veronica

Hoppas du haft en riktigt mysig helg! Kramis

2011-11-13 @ 16:05:13
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0