Nu tänjer vi ut navelsträngen.......



Då har vi lämnat av grabben i Stockholm där det stod två bussar som plockade upp ungdomar som ska till Tyskland och arbeta på Amazon.

Innan avfärd tyckte jag han skulle ha ätit ordentligt så kanske han skulle kunna sova största delen ner sedan.



Eftersom vi ändå skulle vara vid Vasagatan och Jensen´s ligger där tyckte vi att det var en bra ideé. Nog blir man mätt alltid och jag orkade inte med allt.

När Jesper klev på bussen var den ganska fullpackad och vi såg att han fick sitta brevid en tjej och de började prata direkt.

När jag ringde till honom när jag var tillbaka i Nyköping lät han glad och sa att han hade en tjej brevid sig som pladdrade på så han hade underhålling.

Jaha ja då var det meningen att jag inte ska se honom på två månader.

...Nilla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0