Så mycket bra ......



Jag har klart och tydlig deklarerat att jag inte har något behov av nya saker i mitt hem.

"Ingen jävla vas" har jag sagt till de som frågat mig om vad jag önskar mig i 50:års present.

Vad fick jag då?

På morgonen fick jag först och främst kaffe på sängen av maken som följdes med ett litet paket. Det paketet innehöll fyra cigarettändare ..... lite konstigt men efter det kom ett paket med en stor flaska etanol......sist en flaska med en bordbrasa, faktiskt inte sett förut men hög mysfaktor.

En ny klockradio fanns också i ett paket eftersom jag envisas med att ha en lite traditionell klockar som tickar så mycket att vi får ibland lägga den under madrassen. Inte nog med det utan ett par nya stavar med stuts. Sedan är det meningen att jag ska få en "Walking Cloosets" så fort vi hinner med den reparationen.
 
Under kvällen ramlade in presenter i olika former, fina viner, goda ostar med kex och smaskig fin choklad. En resa till Tallin och en resa i april som ingen vet vart det bär. Ett resepresentkort på 2000 kronor (Vingresor).

Teaterbiljetter och en massa olika spa-behandlingar, fotvård och massage. Presentkort på stadium, trisslotter och dessutom kontanter.

Känns som om jag kan leva lyxigt en längre tid nu.

Tack alla
...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Tackan

Härligt ! Fick du ingen vas??

2011-11-01 @ 21:00:34
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Veronica

Men du fick ju en jättefin porslinshund och en porslinshäst ju! :D Glöm inte det! ;)

2011-11-04 @ 11:12:33
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0