Sista semesterdagen.....

....ja, för den här gången, hade inte gjort något med en vecka till....

Haft det bra och dessutom har tvättstugan blivit välbesökt och allt det här som ligger och ska tvättas för sig, det som är lite udda har blivit tvättat. Men det är väl det som jag uppnått....

Halva vardagsrummet är tapeserat......

En ny vän har jag fått, en massmördare som heter Dexter. En serie som Jesper vill att jag ska se och som han servar mig med.

Nu kommer den servicen ta slut eftersom pojken fått jobb i Tyskland och åker på söndag. Företaget Amazon har varit i Norrköping och rekryterat ungdomar som ska jobba på deras lager med packning. Planen är att han ska jobba där till nyår.

Jag är jätteglad för hans skull men lite orolig också.

Till kvällen blir det Cafe Ro!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Och i och med att semstern är över är det oxå dags att prova dom nya stavarna!! Nu sätter vi fart på fettförbränningen och måndag är första dagen på resten av ditt sunda liv!!

Kom igen. Hur många kilo tar du bort till nyåret?!

Tänk på att vi ska vara snygga i April!

2011-11-04 @ 11:15:04
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: tackan

ja nu kör vi :-)



Grabben ska nog klara sig ;-)

2011-11-04 @ 19:57:31
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0