Underbart att bara vara ledig

Oh vad skönt att vara ledig och kunna vara hemma. Oftast när jag tar semester ska jag ut och åka men att jag nu tog två veckor ledigt utan att dra iväg är helt underbart.

Det finns tusen saker här hemma som behöver göras men faktiskt känner jag ingen stress. Igge tog semester måndag och tisdag för att vi skulle tapesera men blev sjuk så inte heller det blir gjort men det gör ingenting.

Jag går och lallar och gör inga stora saker, tvättar lite, låter damsugaren ta ett litet varv och låter dagarna bara gå.

Livet är helt okey!

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Ja det är så det känns att vara över 50 helt ok faktiskt. Kan bara bli ännu bättre när man kommer till nästa tiotal. Så strosa på och ta det lugnt.

2011-11-02 @ 14:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0