Kolhydratsvärk

Under min semester i somras sökte jag läkare för att jag hade en värk i kroppen som var koncentrerad till lår och ner i benen, kändes som mensvärk. Fick ta prover och skickades till en gynekolog för en ordentlig undersökning. De hittade inga fel och värken försvann av sig självt (trodde jag).

Samtidigt som värken försvann hade jag börjat att äta LCHF och dessutom köpte vi ny säng. Troligen försvann värken samtidigt som den nya sängen kom in (trodde jag).

LCHF-dieten funkar tydligen inte på mig som på andra, jag får inget viktras. Har nu haft tankar på att ge faan i LCHF och veckan som varit har bjudit på många tillfällen som det inte varit enkelt att hålla sig till LCHF.

I helgen har kolhydraterna hittat mig i alla dess former. Har inte frossat i socker direkt men bröd, pizza och andra dumheter.

VET NI VAD!

Har nu fått tillbaka värken........

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

synd att LCHF inte funkar i viktminskningssyfte för dej då :( Men bra att värken försvinner av den! Puss

2011-10-23 @ 17:27:04
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Tackan

Konstigt fast bra att värken är borta. Det är ju många som får andra hälsovinster än viktras av LCHF, kan man inte räkna kallorier samtidigt som man LCHFar liksom...eller var det så du menade?

2011-10-23 @ 17:47:11
URL: http://farhuset.blogg.se/far

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0